Pagina's

maandag 21 maart 2016

Het na-effect van mijn pitch

Yes, I did my Pitch.

En zoals gewoonlijk kom ik vooral na mijn nerveuze pitch pas in mijn element wanneer ik mag gaan vertellen over waar ik mee bezig ben en waar ik enthousiast over ben.

Van Denise heb ik waardevolle feedback gehad over dat moment:
Vergeet niet dat je feedback wil krijgen. Geef niet op iedere vraag een antwoord of invulling maar vraag door. Door hoor je veel meer.

(klopt!!!)

Voor een volledig feedback-up-forward verslag kun je de onderstaande link gebruiken:
http://1drv.ms/1RvFeWu

Ook een link naar mijn ppt met notities:
http://1drv.ms/1ZlxIxq
http://1drv.ms/1ZlxIxq


Welke actie punten neem ik mee vanuit de feedback en de nabespreking?

  • Maak een koppeling tussen de vrijheid voor de leerlingen en de de meerwaarde van zelfgereguleerd leren (metacognitie). Dat gaat lukken, mijn visiestuk ging hierover!
  • Onderzoek hoe je kinderen laat reflecteren op waar ze zelf staan in het onderwijsleerproces (op welke trede). Hoe maken ze optimaal gebruik van die inzichten en hun vrijheid om te leren.
  • Hoe verwerk je scaffolding in je modellen?
  • Mijn V-4 model: onderbouwen vanuit empiri.
  • Hoe stimuleer je het team om mee te herontwerpen?
  • Assessment for / as / of learning, de praktische invulling. Maak een doorkijkje.
Allemaal actiepunten waar ik energie van krijg. Gelukkig heb ik een paar dagen vrij en kan ik ermee aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten