Pagina's

donderdag 7 april 2016

Blog

Oké, aan het begin van mijn la2 had ik ernstige twijfels richting het bijhouden van een blog. Ik had al wel een blog, gestart in La1 ter ondersteuning van mijn persoonlijke leeragenda, maar daar publiceerde ik nooit iets zichtbaars op.
En nu...... heb ik een blog met meer dan 30 berichten, gedeeld openbaar, blijkt het mij te helpen sneller standpunten in te nemen en visies te delen. En wordt mijn blog ook bekeken. 

Daarnaast vind ik het eigenlijk ook wel heel leuk. En kijk ik toch elke keer naar de statistieken. Jee, 46 bezoekers vandaag, best gaaf! In totaal al bijna 500 bezoekers. Ik zet mijn blog ook na La2 door.
Daarnaast is mijn herontwerp genomineerd als beste herontwerp van ons designbureau.
3 Dagen voor het inleveren van alle producten van La2 en mijn self-assessment mag ik misschien best een beetje trots en tevreden zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten