Pagina's

woensdag 6 april 2016

De laatste loodjes en het kwartje valt.

Afbeeldingsresultaat voor self assessment










Afgelopen maandag de laatste bijeenkomst van dit leerarrangement gehad.
Veel informatie over het inleveren van alle losse deelproducten en het invullen van het self-assessment. Vooral dat laatste wordt nog een hele kluif. Je zelf eerlijk beoordelen, kritisch kijken en je bescheiden inborst niet de overhand laten krijgen. Bij alles wat je ontwikkelt is er natuurlijk ook weer een zone van naaste ontwikkeling. Je deed iets goed maar ziet daarna ook direct weer mogelijkheden hoe het toch weer nog beter kan. Bij het self-assessment richt ik me op wat ik nu al heel goed deed. En na dit leerarrangement ga ik verder met mijn herontwerp binnen mijn taak als rekencoach op de Elzen. Zo sluiten opleiding en werkveld perfect op elkaar aan, precies zoals we het graag zien.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten